Advertisement

נחל האסי - לא רק נחל האסי: המקומות הקסומים שנעולים בפני הציבור : המחלוקת סביב נחל האסי הגיעה לוועדת הפנים יור הוועדה חכ מיקי חיימוביץ':

נחל האסי - לא רק נחל האסי: המקומות הקסומים שנעולים בפני הציבור : המחלוקת סביב נחל האסי הגיעה לוועדת הפנים יור הוועדה חכ מיקי חיימוביץ':. מי שלא מבין את זה, או חושב שזו המצאה חדשה, חי בבועה. נחל האסי, שנמצא בתוך שטחו המוניציפלי של קיבוץ ניר דוד, היה סגור עד כה למבקרים עקב החשש של תושבי הקיבוץ מפגיעה באיכות חייהם. לפני שהוא נשפך לים, סמוך לחוף בית ינאי, מלווה את הנחל פארק רחב ידיים, משופע בערכי נוף וטבע: בתוך המתחם אזור מסודר למנגל עם תאורת לילה, משחקים לילדים, נדנדות עץ וספסלים הפונים אל שפת נחל האסי. לעת עתה הכניסה תהיה ללא תשלום ותותר בהרשמה מראש.

לפני שהוא נשפך לים, סמוך לחוף בית ינאי, מלווה את הנחל פארק רחב ידיים, משופע בערכי נוף וטבע: נחל האסי בקיבוץ ניר דודצילום: תושבי הקיבוץ פיתחו את שתי גדותיו של הנחל והפכו אותו לאחד הנחלים היפים בארץ, אך אז הגבילו את כניסת המבקרים. אולם, נחל האסי הוא לא אתר הטבע היחיד שגישת הציבור אליו נמנעת. גם במאבק על נחל האסי הופכים את המוחים לעבריינים.

המאבק על האסי: "המצב מסוכן"; "יש למצוא איזון" | כאן
המאבק על האסי: "המצב מסוכן"; "יש למצוא איזון" | כאן from kanweb.blob.core.windows.net
אירוח כפרי ניר דוד כולל 50 בקתות עץ יפיפיות, הנמצאות למרגלות לנחל האסי. גם הלוחמים על שחרור נחל האסי. לעת עתה הכניסה תהיה ללא תשלום ותותר בהרשמה מראש. המלחמה על נחל האסי נמשכת: המחלוקת סביב נחל האסי הגיעה לוועדת הפנים יור הוועדה חכ מיקי חיימוביץ': כעת, לאחר מאבק ציבורי ומשפטי שנמשך שנים, הושגה הסכמה בין ראש עיריית בית שאן זקי. אולי זו לא מלחמה כמו שהיינו מצפים, אבל האמביציה לפגוע באחר כבר קיימת. ראשי המאבק, הפעילים החברתיים יאיר בן חמו, נתי וקנין, אבי אלטוויל ומתי גרמה — כולם תושבי בית שאן — תובעים לשחרר את נחל האסי משליטתו של קיבוץ ניר דוד.

מדובר בשורה של בריכות באפיקו של נחל שקמה, שנוצרו בין הדיונות של מישור החוף הדרומי בעקבות נביעה של מי תהום.

עשרות אנשים הפגינו היום (שישי) בכניסה לקיבוץ ניר דוד שבעמק המעיינות במחאה על חסימת הגישה לנחל האסי, שעובר בשטח הקיבוץ. מה קורה עכשיו עם המאבק לשיחרור נחל האסי? זאת, בעקבות התגברות המחאות לפתיחתו שנמשכות על אף ההסכם שהושג על התרת כניסה חלקית לציבור הרחב. אירוח כפרי ניר דוד כולל 50 בקתות עץ יפיפיות, הנמצאות למרגלות לנחל האסי. נחל האסי (מכונה בעברית נחל עמל), הוא חלק ממקורות המים בעמק המעיינות ועובר בשטח הקיבוץ ניר דוד. גם הלוחמים על שחרור נחל האסי. מול שפת נחל האסי, בלב עמק המעיינות ומול נופי הגלבוע, נמצא קיבוץ ניר דוד. ואולם הקיבוץ מסרב לאפשר גישה חופשית לנחל. לעת עתה הכניסה תהיה ללא תשלום ותותר בהרשמה מראש. דיונות חול, חורשות אקליפטוסים, שטחי פיקניק ושרידי פעילות אנושית. ליאורה מגיעה לשחרר את נחל האסי ‍ למערכון המלא > bit.ly/2znr5oy ארץ נהדרת. אלה כמה מהבולטים שכדאי להכיר. אולי זו לא מלחמה כמו שהיינו מצפים, אבל האמביציה לפגוע באחר כבר קיימת.

גם הלוחמים על שחרור נחל האסי. זה נכון, יש מוקדי חיכוך מקומיים, אבל אני לא הולך להתעכב הרבה על מקרה האסי לגופו, מבטיח. האירוח בצימרים של ניר דוד כולל ארוחת בוקר טריה המוגשת על שפת נחל האסי, כניסה לבריכת השחיה (מקורה ופעילה גם בחורף), סאונה ומכון כושר. הטענות על השתלטות תושבי קיבוץ ניר דוד על נחל האסי, מגיע לבית משפט. עשרות הגיעו להפגין מול קיבוץ ניר דוד על המתווה לשחרור נחל האסי.

הקרב על נחל האסי נמשך: "זה ייגמר בדם" - YouTube
הקרב על נחל האסי נמשך: "זה ייגמר בדם" - YouTube from i.ytimg.com
נחל אלכסנדר הוא אחד הנחלים החשובים והיפים באזור השרון. סיפורו של קטע נחל האסי הזורם בתוך קיבוץ ניר דוד יכול היה להיקרא כסיפור של אטימות קיבוצניקים מדושני עונג ומרופדים בכסף מענף הצימרים שבנו על נחל ציורי, אילולא ידענו שמדובר בהתפתחות ישוב שהחל את דרכו אחרת לגמרי. תושבי הקיבוץ פיתחו את שתי גדותיו של הנחל והפכו אותו לאחד הנחלים היפים בארץ, אך אז הגבילו את כניסת המבקרים. בתוך המתחם אזור מסודר למנגל עם תאורת לילה, משחקים לילדים, נדנדות עץ וספסלים הפונים אל שפת נחל האסי. שהעלו בעמוד הפייסבוק של הקיבוץ במהלך הלילה, אשר לדברי קבוצת משחררים את האסי מבטל את ההבנות שהושגו. לפני שהוא נשפך לים, סמוך לחוף בית ינאי, מלווה את הנחל פארק רחב ידיים, משופע בערכי נוף וטבע: מי שלא מבין את זה, או חושב שזו המצאה חדשה, חי בבועה. הטענות על השתלטות תושבי קיבוץ ניר דוד על נחל האסי, מגיע לבית משפט.

מה קורה עכשיו עם המאבק לשיחרור נחל האסי?

מי שלא מבין את זה, או חושב שזו המצאה חדשה, חי בבועה. אלה כמה מהבולטים שכדאי להכיר. דיוני הפשרה בין קיבוץ ניר דוד לבין אנשי מחאת משחררים את האסי היו אמורים להתחיל בימים האחרונים. גם הלוחמים על שחרור נחל האסי. אולי זו לא מלחמה כמו שהיינו מצפים, אבל האמביציה לפגוע באחר כבר קיימת. מי הטורקיז השלווים של נחל האסי זורמים לאט, אבל סביבם גועש מאבק יצרי רב שנים. כזכור, מוקדם יותר השבוע הושגה פשרה בסוגיית נחל האסי. כעת, לאחר מאבק ציבורי ומשפטי שנמשך שנים, הושגה הסכמה בין ראש עיריית בית שאן זקי. המאבק על נחל האסי הוא כינוי למאבק ציבורי בישראל למען מתן גישה חופשית לציבור, לקטע מנחל עמל (הקרוי גם נחל האסי), העובר בשטח קיבוץ ניר דוד ונמצא סמוך לבתי מגורים של תושבי הקיבוץ. לאחר שהגיעו להבנות עם חברי קיבוץ ניר דוד, קבוצת משחררים את האסי, שחבריה לא מרוצים ממתווה הפעילות, הודיעו כי ההסכמות בוטלו • ניסו לבצע מחטף. לעת עתה הכניסה תהיה ללא תשלום ותותר בהרשמה מראש. זאת, בעקבות התגברות המחאות לפתיחתו שנמשכות על אף ההסכם שהושג על התרת כניסה חלקית לציבור הרחב. עשרות הגיעו להפגין מול קיבוץ ניר דוד על המתווה לשחרור נחל האסי.

מול שפת נחל האסי, בלב עמק המעיינות ומול נופי הגלבוע, נמצא קיבוץ ניר דוד. דווקא מהמקרה הזה שמסמל קרע בחברה נפעל כדי לאחות פצעים מהעבר נציג מטה המאבק לגישה. המאבק על נחל האסי הוא כינוי למאבק ציבורי בישראל למען מתן גישה חופשית לציבור, לקטע מנחל עמל (הקרוי גם נחל האסי), העובר בשטח קיבוץ ניר דוד ונמצא סמוך לבתי מגורים של תושבי הקיבוץ. 6 ответов 4 ретвитов 49 отметок «нравится». המחלוקת סביב נחל האסי הגיעה לוועדת הפנים יור הוועדה חכ מיקי חיימוביץ':

צפו: ישראל מלמעלה דרך עדשת הרחפן של יאיר פז
צפו: ישראל מלמעלה דרך עדשת הרחפן של יאיר פז from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
גם הלוחמים על שחרור נחל האסי. דיונות חול, חורשות אקליפטוסים, שטחי פיקניק ושרידי פעילות אנושית. זה נכון, יש מוקדי חיכוך מקומיים, אבל אני לא הולך להתעכב הרבה על מקרה האסי לגופו, מבטיח. מי שלא מבין את זה, או חושב שזו המצאה חדשה, חי בבועה. עשרות הגיעו להפגין מול קיבוץ ניר דוד על המתווה לשחרור נחל האסי. כעת, לאחר מאבק ציבורי ומשפטי שנמשך שנים, הושגה הסכמה בין ראש עיריית בית שאן זקי. נחל אלכסנדר הוא אחד הנחלים החשובים והיפים באזור השרון. נחל האסי בקיבוץ ניר דודצילום:

דיונות חול, חורשות אקליפטוסים, שטחי פיקניק ושרידי פעילות אנושית.

סיפורו של קטע נחל האסי הזורם בתוך קיבוץ ניר דוד יכול היה להיקרא כסיפור של אטימות קיבוצניקים מדושני עונג ומרופדים בכסף מענף הצימרים שבנו על נחל ציורי, אילולא ידענו שמדובר בהתפתחות ישוב שהחל את דרכו אחרת לגמרי. זאת, בעקבות התגברות המחאות לפתיחתו שנמשכות על אף ההסכם שהושג על התרת כניסה חלקית לציבור הרחב. 6 ответов 4 ретвитов 49 отметок «нравится». ליאורה מגיעה לשחרר את נחל האסי ‍ למערכון המלא > bit.ly/2znr5oy ארץ נהדרת. המאבק על נחל האסי הוא כינוי למאבק ציבורי בישראל למען מתן גישה חופשית לציבור, לקטע מנחל עמל (הקרוי גם נחל האסי), העובר בשטח קיבוץ ניר דוד ונמצא סמוך לבתי מגורים של תושבי הקיבוץ. המחלוקת סביב נחל האסי הגיעה לוועדת הפנים יור הוועדה חכ מיקי חיימוביץ': .נחל האסי, בקבוצת משחררים את האסי הודיעו הבוקר (שישי) כי ההבנות מבוטלות והמחאה תתקיים בכל זאת. בקיבוץ אטמו את הגדרות, אך בהמשך שער הקיבוץ נפתח והתאפשר למוחים להכנס לנחל (אורלי אלקלעי). אירוח כפרי ניר דוד כולל 50 בקתות עץ יפיפיות, הנמצאות למרגלות לנחל האסי. לעת עתה הכניסה תהיה ללא תשלום ותותר בהרשמה מראש. מי שלא מבין את זה, או חושב שזו המצאה חדשה, חי בבועה. נחל האסי בעמק המעיינות, שעובר בתוך קיבוץ ניר דוד והיה נגיש רק לחבריו ואורחי הצימרים שבו, יפתח כבר ממחר לציבור, כלומר חלק קטן ממנו. רוצה להמשיך לקרוא מאוחר יותר?

Posting Komentar

0 Komentar